Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

9 клас Розділ 1. Програмне забезпечення та інформаційна культура


Зміст 👇
Урок 1. Інструктаж з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп'ютерному класі
Урок 2. Повторення та актуалізація вивченого в 8 класі.
Урок 3. Класифікація програмного забезпечення
Урок 4. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери
Урок 5. Налаштування та підтримка роботи операційної системи
Урок 6. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення.
Урок 7. Стиснення та архівування даних
Урок 8. Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним.
Урок 8. Антивірусні та антишпигунські прогрвми, їх налаштування.
Урок 9. Загрози безпеці та пошкодження даних у комп'ютерних системах.



Урок 1. Інструктаж з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп'ютерному класі

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ


                        
 2. Виконуємо інтерактивні вправи

  Вправа 1
  Вправа 2
  Вправа 3 (пазл)
  Вправа 4

Урок 2. Повторення та актуалізація вивченого в 8 класі.

Урок 3. Класифікація програмного забезпечення

 

Вправа 1
                                   










Вправа 2

Відкрийте посилання Завдання, скопіюй таблицю та розмісти програмні засоби відповідно їхнім категоріям



Урок 4. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери

 



Зміна робочого столу


Вправа 1


Вправа 2


Вправа 3


Вправа 4

 

Вправа 5


Вправа 6


Вправа 7


Урок 5. Налаштування та підтримка роботи операційної системи Практична робота 1

 

 

Виконайте вправу


Скачайте документ 👉 📄, заповніть відповідні поля та виконайте завдання згідно вказівок в документі.


Урок 6. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення.




Встановлення Windows7 - інтерактивна демонстрація



Урок 6. Стиснення та архівування даних 

 



Вправа 1



Вправа 2


Практична робота 2 
Завантажте документ 👉📃. Заповніть таблицю виконуючи завдання. Звіт надішліть вчителю
Завдання 1.

З вище вказаної папки завантажте файли до власної папки та створіть з нього архів. Заповніть звіт.

Завдання 2
Візьміть файл у форматі JPEG і послідовно збережіть його якомога більше разів (не менше 10). Запишіть у таблиці кількість збережень, початковий та кінцевий розмір. Додайте оригінальний та кінцевий файл у звіт.

Виконайте тест 👉 
Виконайте тест


Урок 7. Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним.



Урок 8. Антивірусні та антишпигунські програми, їх налаштування. Основні дії для захисту від шкідливого програмного забезпечення.



Основні дії для захисту від шкідливого програмного забезпечення




Практична роботи
   Завантажте документ та заповніть порівняльну таблицю, готовий документ надішліть вчителю надавши доступ до файлу




Виконайте тест

 



Урок 9. Загрози безпеці та пошкодження даних у комп'ютерних системах.







Підготуйте історію про різноманітні загрози безпеці комп'ютерів та даних у них та завантажте файл із результатом роботи. Це може бути текст, комікс, презентація, ролик.
Можна скористатись ресурсом
 https://www.storyboardthat.com/storyboard-creator для створення коміксу

Спробуйте в одній історії поєднати якомога більше загроз безпеці: апаратний збій, програмний збій, помилка людини, зловмисні дії, природні лиха тощо.

Виконайте тестове завдання



Урок 10. Інтелектувльна власність та авторське право






Онлайн-гра "(НЕ)підкупність"






Урок 11. Ліцензійне програмне забезпечення, їх типи






Урок 13. Резервне копіювання даних

Підготуйте повідомлення на тему "Хмарні сховища".
Розкрийте в темі переваги використання хмарних сховищ, також вкажіть недоліки. Здійсніть підбірку 5 найкращих сховищ аргументуючи власний вибір.







Практична робота
   Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним.
  Виконайте завдання, оберіть одне із питань на дошці джамборт для 9-А клас або для 9-Б класу. Розкрийте змісти питання скориставшись інформаціює в мережі Інтернет (текст, фото). 




Урок Стиснення та архівування даних Практична робота 2.

 

Виконайте тест
 

Вправа 1



Вправа 2


Практична робота 2 
Завантажте документ 👉📃. Заповніть таблицю виконуючи завдання. Звіт надішліть вчителю
Завдання 1.

З вище вказаної папки завантажте файли до власної папки та створіть з нього архів. Заповніть звіт.

Завдання 2
Візьміть файл у форматі JPEG і послідовно збережіть його якомога більше разів (не менше 10). Запишіть у таблиці кількість збережень, початковий та кінцевий розмір. Додайте оригінальний та кінцевий файл у звіт.

















Урок 6

 




Скачайте документ 👉 📄, заповніть відповідні поля та виконайте завдання згідно вказівок в документі.





Урок 7. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення.

 


Вправа 1

Вправа 2
 
Вправа 3
 


Встановлення Windows7 - інтерактивна демонстрація

23 STEPS

1. Потрібно налаштувати порядок завантаження системи - в меню завантаження вказати, що джерелом буде компакт-диск.
Виберіть меню Завантаження (Boot)

Step 1 image

2. Потрібно налаштувати порядок завантаження системи - в меню завантаження вказати, що джерелом буде компакт-диск.
Виберіть пункт Порядок пріоритетності завантажувальних пристроїв (Boot Device Priority)

Step 2 image

3. Потрібно налаштувати порядок завантаження системи - в меню завантаження вказати, що джерелом буде компакт-диск.
Виберіть пристрій для першочергового завантаження (1st Boot Device)

Step 3 image

4. Потрібно налаштувати порядок завантаження системи - в меню завантаження вказати, що джерелом буде компакт-диск.
Виберіть компакт-диск (CDROM) для першочергового завантаження

Step 4 image

5. Збереження змін та вихід із BIOS
Клацніть OK

Step 5 image

6. Відбувається завантаження даних з компакт-диску

Step 6 image

7. Відбувається завантаження файлів

Step 7 image

8. Потрібно здійснити вибір мови системи, формат часу та розкладки клавіатури

Step 8 image

9. Підтвердження встановлення системи. 
Клацніть кнопку Встановити

Step 9 image

10. Ознайомлення з умовами ліцензійної угоди. Позначте прапорець Приймання умов ліцензії

Step 10 image

11. Оберіть повне встановлення нової копії Windows

Step 11 image

12. Необхідно підготувати диск для встановлення операційної системи.
Клацніть Настройка диску С

Step 12 image

13. Оберіть Форматування диску - він буде повністю очищено від попереднього вмісту.

Step 13 image

14. Відбувається копіювання системних файлів, розгортання системи, встановлення компонентів та оновлень (орієнтовно 30 хвилин)

Step 14 image

15. Відбувається завершення установки

Step 15 image

16. Потрібно встановити ім'я користувача - адміністратора комп'ютера. 
Вкажіть - Сихівський

Step 16 image

17. Встановлення паролю користувача - Station15

Step 17 image

18. Підтвердіть пароль - Station15

Step 18 image

19. Введення ключа продукту. Можете ввести будь-які символи

Step 19 image

20. Вибір режиму оновлень (оберіть Рекомендовані параметри)

Step 20 image

21. Останній етап - вибір часової зони (оберіть Київ)

Step 21 image

22. Завершення установки Windows

Step 22 image

23. Система готова до роботи

Step 23 image

Here's an interactive tutorial

https://www.iorad.com/player/1695902/-------------Windows7


Урок 9. Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним

Урок 10. Антивірусні та антишпигунські програми, їх налаштування


За допомогою сервісу підготуйте карту понять про класифікацію антивірусних програм
9-Б клас Дошка
9-А клас Дошка

Урок 12. Загрози безпеці та пошкодження даних у комп'ютерних системах.

 

Підготуйте історію про різноманітні загрози безпеці комп'ютерів та даних у них та завантажте файл із результатом роботи. Це може бути текст, комікс, презентація, ролик.
Можна скористатись ресурсом
https://www.storyboardthat.com/storyboard-creator для створення коміксу


Урок 13. Інтелектувльна власність та авторське право




Онлайн-гра "(НЕ)підкупність"



Плагіат та авторське право: http://mediadriver.online/vse_shcho_potribno_znaty_pro_copyright/vse-shho-potribno-znati-pro-kopirajt/
Академічна доброчесність - довідник
Списування шкодить: http://saiup.org.ua/novyny/spysuvannya-shkodyt-zvernennya-vykladacha-svoyih-studentiv/

Тест "Вибір професії життя" - http://ed-era.com/test_vybir_profesii_zhyttia

Створіть оголошення чи плакат про важливість дотримання норм академічної доброчесності
Урок 14. Ліцензійне програмне забезпечення, їх типи


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.