Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Інформація. Дії з інформацією.


Зміст 👇
Урок 1. Роль інформації в житті людини
Урок 2. Перетворення інформації з однієї форми на іншу
Урок 16. Віртуальні довідники, енциклопедії, словники

Урок 1. Роль інформації в житті людини
Дорогі діти! Вітаю з початком нового навчального року!
Пригадайте, яку тему ми розглядаємо на першому уроці інформатики щороку?
1. Пригадайте відомі вам правила поведінки у комп'ютерному класі (робоче місце з комп'ютером)
2. Перегляньте відео і проаналізуйте його. Зверніть увагу як саме не варто сидіти за комп'ютером.

3. Пригадайте, що ми вивчали на уроках інформатики у 2кл.? Чому навчилися?

Робота з зошитом
 
4. Виконайте вправу та перевірте свої знання

5. За бажанням зберіть пазл. Яких правил ви дотримуєтеся постійно, працюючи за комп'ютером?

Урок 2. Перетворення інформації з однієї форми на іншу

1. Опрацювати тему «Перетворення інформації з однієї форми на іншу» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.8-12
або за презентацією

2. Виконати завдання (за бажанням)
3. Виконати практичну роботу «Малювання рибки» на власному комп’ютері за підручником стор. 11-12 або відео. Для виконання практичного завдання використовуємо онлайн-платформу Скретч https://scratch.mit.edu/



Урок 3. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування.

1. Опрацювати тему «Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.14-17
або за презентацією


2. Виконати завдання в зошиті стор.8-9
3. Виконати вправи
4. Виконати практичну роботу «Обід для котика» на власному комп’ютері












Урок 4. Структурування інформації
1. Опрацювати тему «Структурування інформації» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.19-22
або за презентацією
2. Виконати завдання в зошиті стор.10-11
3. Виконати вправи

4. Виконати практичну роботу «Створення папки та документів у ній» на власному комп’ютері. Скористайтеся поетапністю у презентації або відео.


Урок 5. Поняття про мережу «Інтернет»

1. Опрацювати тему «Поняття про мережу «Інтернет», програма-браузер, веб-сторінки, веб-сайт, гіперпосилання» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.23-27
або за презентацією
2. Виконати завдання в зошиті стор.12-13
3. Виконати вправу
4. Виконати практичну роботу «Пошук загадок про моркву в Інтернеті» на власному комп’ютері. Скористайтеся поетапністю у презентації, підручнику або відео.



Урок 6. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті
1. Опрацювати тему «Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.28-31 або за презентацією



2. Виконати вправу


Складіть малюнок пазл


Виконай вправу

Виконай вправу


Виконай вправу

3. 
Виконати завдання в зошиті стор.14-15

Урок 7. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

1. Опрацювати тему «Коли винайшли пристрої для роботи з інформацією» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.33-35
або за презентацією


2. Виконати вправу

3. Виконати завдання в зошиті стор.16-17 
посилання на зошит 👉 Зошит
4. Виконати практичну роботу на клавіатурному тренажері  


Урок 8. Джерело інформації. Носії інформації
1. Опрацювати тему «Джерело інформації. Носії інформації» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.36-38
або за презентацією

2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.18-19
4. Виконати практичну роботу на клавіатурному тренажері «https://www.ratatype.ua/typing-tutor/» на власному комп’ютері. Скористайтеся поетапністю у презентації або у підручнику.


Урок 9. Пристрої введення та виведення інформації
1. Опрацювати тему «Пристрої введення та виведення інформації» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.41-42
або за презентацією


2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.20-21
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Перейдіть за посиланням та нагодуйте котика Дубу. 


Урок 10. Інформаційний об’єкт
1. Опрацювати тему «Інформаційний об’єкт» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.46-49
або за презентацією


2. Виконати вправу за покликанням

3. Виконати завдання в зошиті стор.22-23
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Малювання інформаційного об’єкта «лялька-мотанка - немовля» у графічному редакторі «Скретч»





Урок 11. Властивості об’єкта

1. Опрацювати тему «Властивості об’єкта» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.51-52
або за презентацією


2. Виконати вправу за покликанням


3. Виконати завдання в зошиті стор.24-25
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Малювання інформаційного об’єкта «сова» у графічному редакторі  «Скретч»



Урок 12. Створення модель об’єкта за заданими властивостями
1. Опрацювати тему «Створення модель об’єкта за заданими властивостями» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.55-57
або за презентацією


2. Виконати вправу за покликанням


3. Виконати завдання в зошиті стор.26-27
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Малювання інформаційного об’єкта «човен» у графічному редакторі «Скретч»



Урок 13. Змінення значень властивостей об’єкта

1. 
Опрацювати тему «Змінення значень властивостей об’єкта» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.59-61
або за презентацією


2. Виконати вправу за покликанням

3. Виконати завдання в зошиті стор.28
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Малювання об’єкта «Кіт» у графічному редакторі «Скретч».



Урок 14. Середовища для читання текстів
1. Опрацювати тему «Середовища для читання текстів» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.63-65
або за презентацією


2. Виконати вправу за покликанням

3. Виконати завдання в зошиті стор.28-29
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.

Натисни на кнопку



Урок 15. Подорож віртуальними бібліотеками
1. Опрацювати тему «Подорож віртуальними бібліотеками» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.68-70
або за презентацією



2. Перегляньте відео з цікавими фактами про книги та бібліотеки

3. Виконати завдання в зошиті стор.30-31
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.






Урок 16. Віртуальні довідники, енциклопедії, словники
1. Опрацювати тему «Віртуальні довідники, енциклопедії, словники» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.73-75
або за презентацією


2. Виконати вправу за покликанням


3. Виконати завдання в зошиті стор.32-33
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. 



1. Віртуальні природничі музеїhttp://www.smnh.org/ua/
2. Віртуальні подорожі від Googlehttps://tsn.ua/special-projects/aroundtheworld/ 
3. 3-D моделі споруд та будівель https://sketchfab.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.