Зміст 👇
Урок 1. Роль інформації в житті людиниУрок 2. Перетворення інформації з однієї форми на іншу
Урок 3. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування.
Урок 4. Структурування інформації
Урок 4. Структурування інформації
Урок 16. Віртуальні довідники, енциклопедії, словники
Урок 1. Роль інформації в житті людини
4. Виконайте вправу та перевірте свої знання
Дорогі діти! Вітаю з початком нового навчального року!
Пригадайте, яку тему ми розглядаємо на першому уроці інформатики щороку?
1. Пригадайте відомі вам правила поведінки у комп'ютерному класі (робоче місце з комп'ютером)
2. Перегляньте відео і проаналізуйте його. Зверніть увагу як саме не варто сидіти за комп'ютером.
3. Пригадайте, що ми вивчали на уроках інформатики у 2кл.? Чому навчилися?
Робота з зошитом
5. За бажанням зберіть пазл. Яких правил ви дотримуєтеся постійно, працюючи за комп'ютером?
Урок 2. Перетворення інформації з однієї форми на іншу
1. Опрацювати тему «Перетворення інформації з однієї форми на іншу» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.8-12
або за презентацією
2. Виконати завдання (за бажанням)
або за презентацією
2. Виконати завдання (за бажанням)
3. Виконати практичну роботу «Малювання рибки» на власному комп’ютері за підручником стор. 11-12 або відео. Для виконання практичного завдання використовуємо онлайн-платформу Скретч https://scratch.mit.edu/
Урок 3. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування.
1. Опрацювати тему «Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.14-17
або за презентацією
2. Виконати завдання в зошиті стор.8-9
3. Виконати вправи
4. Виконати практичну роботу «Обід для котика» на власному комп’ютері
або за презентацією
2. Виконати завдання в зошиті стор.8-9
3. Виконати вправи
4. Виконати практичну роботу «Обід для котика» на власному комп’ютері
Урок 4. Структурування інформації
1. Опрацювати
тему «Структурування інформації»
за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.19-22
або за презентацією
або за презентацією
2. Виконати
завдання в зошиті стор.10-11
4. Виконати
практичну роботу «Створення папки
та документів у ній» на власному комп’ютері. Скористайтеся поетапністю у презентації або відео.
1. Опрацювати тему «Поняття про мережу «Інтернет», програма-браузер, веб-сторінки, веб-сайт, гіперпосилання» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.23-27
або за презентацією
або за презентацією
2. Виконати завдання в зошиті стор.12-13
3. Виконати вправу
3. Виконати вправу
4. Виконати практичну роботу «Пошук загадок про моркву в Інтернеті» на власному комп’ютері. Скористайтеся поетапністю у презентації, підручнику або відео.
Урок 6. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті
1. Опрацювати тему «Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.28-31 або за презентацією
Урок 6. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті
1. Опрацювати тему «Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.28-31 або за презентацією
2. Виконати вправу
Виконай вправу
Виконай вправу
Виконай вправу
Урок 7. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
1. Опрацювати тему «Коли винайшли пристрої для роботи з інформацією» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.33-35
або за презентацією
2. Виконати вправу
3. Виконати завдання в зошиті стор.16-17
або за презентацією
2. Виконати вправу
3. Виконати завдання в зошиті стор.16-17
посилання на зошит 👉 Зошит
4. Виконати практичну роботу на клавіатурному тренажері
Урок 8. Джерело інформації. Носії інформації
1. Опрацювати тему «Джерело інформації. Носії інформації» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.36-38
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням

4. Виконати практичну роботу на клавіатурному тренажері
Урок 8. Джерело інформації. Носії інформації
1. Опрацювати тему «Джерело інформації. Носії інформації» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.36-38
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням

3. Виконати завдання в зошиті стор.18-19
4. Виконати практичну роботу на клавіатурному тренажері «https://www.ratatype.ua/typing-tutor/» на власному комп’ютері. Скористайтеся поетапністю у презентації або у підручнику.
4. Виконати практичну роботу на клавіатурному тренажері «https://www.ratatype.ua/typing-tutor/» на власному комп’ютері. Скористайтеся поетапністю у презентації або у підручнику.
Урок 9. Пристрої введення та виведення інформації
1. Опрацювати тему «Пристрої введення та виведення інформації» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.41-42
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
Урок 11. Властивості об’єкта
1. Опрацювати тему «Властивості об’єкта» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.51-52
або за презентацією
Урок 13. Змінення значень властивостей об’єкта
1. Опрацювати тему «Змінення значень властивостей об’єкта» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.59-61
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.20-21
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Перейдіть за посиланням та нагодуйте котика Дубу.
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Перейдіть за посиланням та нагодуйте котика Дубу.
Урок 10. Інформаційний об’єкт
1. Опрацювати тему «Інформаційний об’єкт» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.46-49або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.22-23
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Малювання інформаційного об’єкта «лялька-мотанка - немовля» у графічному редакторі «Скретч»
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Малювання інформаційного об’єкта «лялька-мотанка - немовля» у графічному редакторі «Скретч»
Урок 11. Властивості об’єкта
1. Опрацювати тему «Властивості об’єкта» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.51-52
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.24-25
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Малювання інформаційного об’єкта «сова» у графічному редакторі «Скретч»
1. Опрацювати тему «Створення модель об’єкта за заданими властивостями» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.55-57
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.26-27
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Малювання інформаційного об’єкта «човен» у графічному редакторі «Скретч»
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері. Малювання інформаційного об’єкта «човен» у графічному редакторі «Скретч»
Урок 13. Змінення значень властивостей об’єкта
1. Опрацювати тему «Змінення значень властивостей об’єкта» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.59-61
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
1. Опрацювати тему «Середовища для читання текстів» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.63-65
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
Урок 15. Подорож віртуальними бібліотеками
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.28-29
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.Натисни на кнопку
Урок 15. Подорож віртуальними бібліотеками
1. Опрацювати тему «Подорож віртуальними бібліотеками» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.68-70
або за презентацією
2. Перегляньте відео з цікавими фактами про книги та бібліотеки
3. Виконати завдання в зошиті стор.30-31
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.
або за презентацією
2. Перегляньте відео з цікавими фактами про книги та бібліотеки
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.
Урок 16. Віртуальні довідники, енциклопедії, словники
1. Опрацювати тему «Віртуальні довідники, енциклопедії, словники» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.73-75
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.
1. Віртуальні природничі музеї - http://www.smnh.org/ua/
2. Віртуальні подорожі від Google - https://tsn.ua/special-projects/aroundtheworld/
3. 3-D моделі споруд та будівель - https://sketchfab.com/
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.