Зміст 👇
Урок 2: Середовиществорення тривимірної графіки .
Урок 3. Тривимірна графіка. Операції з об'єктами
Урок 4. Тривимірна графіка. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.
Урок 5. Текстові об’єкти та їх редагування
Урок 8. Створення проєктів
Урок. Роль інформаційних технологій для розвитку науки й суспільства
Підготуйте повідомлення або презентацію на тему "Роль інформаційних технологій для розвитку науки й суспільства".
Урок: Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації.
1. Опрацюйте презентацію та запишіть основні поняття в зошит.2. Виконайте вправи
Вправа 1 Дерево пам'яті. Основні поняття комп'ютерної графіки
Вправа 2 Комп'ютерна графіка. Заповнити пропуски
Вправа 3 Комп'ютерна графіка. Растрова чи Векторна?
Тривимірна графіка. Практична робота
Для виконання практичної роботи, необхідно завантажити документ, поданий нижче. Заповнити необхідні поля та дати відповіді на запитання, готову роботу надіслати на поштову скриньку irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Урок: Середовиществорення тривимірної графіки .
Для роботи з 3Д будемо використовувати хмарне середовище TinkerCAD. Реєстрація відбувається за посиланням та вашим псевдонімом який ви можете переглянути в документі нище.
Перегляньте відео та виконайте проєкт "Чашка", робота в кабінеті зберігається автоматично.
Перейдіть за посиланням 👉 TinkerCAD
Урок. Тривимірна графіка. Операції з об'єктами
Операції бувають пов'язані з вирівнюванням та групуванням
а також з вилученням та об'єднанням
Завдання. Створіть акваріум за зразком.
Урок. Анімація
Щоб розпочати, просто перейдіть за покликанням https://www.wickeditor.com/editor/ — і на сайті програми вас привітає Флеші, який її символом.
Коротка історія анімації 🧐
Дизайн користувача Алла Біденко
Урок 9. Створення проєктів
Вправа 1. Ландшафтний дизайн.
Вправа 2. Декорації.
Завдання. Для лялькової вистави активне учнівство розробляє декорації. Створіть 3D-модель криниці за зразком
Завдання змоделюйте Панду користуючись відео
Тривимірна графіка. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.
Завдання. Створіть акваріум за зразком.
Перейдіть за посиланням 👉 TinkerCAD
Урок. Текстові об’єкти та їх редагування
Виконайте практичну роботу переглянувши відео
Урок. Анімація
Щоб розпочати, просто перейдіть за покликанням https://www.wickeditor.com/editor/ — і на сайті програми вас привітає Флеші, який її символом.
Коротка історія анімації 🧐
Урок: Планування проекту, збір та аналіз даних
3-D сервіси для проектування будівель та інтер'єру
3-D сервіси для проектування будівель та інтер'єру
Використовуючи сервіси з презентації змоделювати один проект на вибір
Урок 8. Створення проєктів
Урок 9. Створення проєктів
Завдання. Намалюйте ескіз форми прибудинкової території за допомогою інструмента малювання власних форм.
Розмістіть на ній вазони та інші об’єкти, які можна обрати із бібліотеки Featured Collections
Вправа 2. Декорації.
Завдання. Для лялькової вистави активне учнівство розробляє декорації. Створіть 3D-модель криниці за зразком
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.