Зміст
Урок 25. Поняття про програмний об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.Урок 26. Практична робота: «Створення програмних об’єктів». Уроку 28. Поняття подія. Види подій
Урок 30. Практична робота : «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі».
Урок 31. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Урок 34. «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження» Практичне завданя "Будівельник"
Урок 34. «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження» Практичне завданя "Будівельник"
Урок 35. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач
Урок 25. Поняття про програмний об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
Урок 30. Практична робота : «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі».
Виконайте вправи
Вправа перша "Вікно програми "
"Знайомство з програмою"
Вправа перша "Вікно програми "
"Знайомство з програмою"
Середовище Scratch
Середовище Scratch 👉 Scratch
Урок 26. Практична робота: «Створення програмних об’єктів».
Виконайте тест 👉 Тест
Середовище 👉Скретч.
Користуючись підсказками створіть програму за зразком
Урок 27. Редагування програмних об'єктів.
Перегляньте презентацію 👉 https://view.genial.ly/637b97915ba2af001afa461e
Створити проект "Збери яблука", в якому яблука (або інші спрайти) мають падати. Керуючи стрілками праворуч/ліворуч, гравець має збирати ці яблука в мисочку (або іншу ємність).
Презентація
Урок 31. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
ПОВТОРЕННЯ
Якщо алгоритм містить фрагмент, в якому є команда перевірки умови, то, залежно від результату виконання цієї команди (Так чи Ні), виконується або одна послідовність команд, або інша.
Такий фрагмент в алгоритмі називають повним розгалуженням.
У цьому алгоритмі розгалуження з “Перевіркою умови 2” міститься всередині першого з “Перевіркою умови 1”.
Такий фрагмент алгоритму називають вкладеним розгалуженням.
Вкладені розгалуження можна використовувати і в Scratch 2.
Якщо клавішу Пропуск натиснуто, виконавець переміщується на 50 кроків уперед.
Якщо після переміщення він доторкається спрайта Dog, то він повертається на 180° за годинниковою стрілкою та продовжує рух у зворотньому напрямку, а інакше він продовжує рухатись далі. Якщо під час руху він доторкається спрайта Beetle, то він говорить «Привіт!» 2 сек. Цей алгоритм містить повне та неповне вкладені розгалуження.
ЗАПИСАТИ В ЗОШИТ
Вкладені розгалуження – це фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься всередині іншого розгалуження.
І зовнішні, і внутрішні розгалуження можуть бути як повними, так і неповними.
3. Виконуємо проєкт у середовищі 👉 SCRATCH
Урок 33.
Вкладені алгоритмічні структури повторення.
1. На сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо що називають вкладеними стуктурами повторення.
Розглянь зображення 👇
Урок 34. Практична робота №10: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»
Практичне завданя "Будівельник"


Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Інструкція як зберегти та надіслати проект.

Перетворіть власний проект таким чином, щоб блоки стали кольоровими.

Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Інструкція як зберегти та надіслати проект.
Тема 35. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
На сьогоднішньому уроці ми спробуємо створити проєкт "Вікторина".
Проєкт "Вікторина"
У цьому проєкті ви дізнаєтеся як створити вікторину з відліком часу, у якій потрібно дати якнайбільше правильних відповідей за 30 секунд.
Урок 35. Поняття декомпозиції задачі. Розв'язання задач методом поділу на підзадачі.
Урок 36. Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"
Проєкт "Кульки"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
Урок 38. Проєкт "Онлайн-магазин"
Проєкт "Онлайн-магазин"
Заготовки до практичної роботи 👉 Картинки
Практична робота 👉 Онлайн-магазин
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
Вправа перша "Вікно програми "
"Знайомство з програмою"
Середовище Scratch
Розробники комп'ютерних програм
постійно покращують створені середовища. Ми працюватимемо із середовищем, яке:
Урок17: Практична робота "Створення програмних об'єктів"
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Створення проєкту "Фотограм"
Переглянте відеоінструкцію і створіть власний проєкт.
Зразок скрипта для зображення
Завдання для 6-А класу | Завдання для 6-Б класу |
![]() | 2. перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу : https://studio.code.org/join/XCSDYR 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку ![]() |
Вправа 5.
Урок 20. Практична робота №8: «Програмне опрацювання події».
Урок 21. Практична робота №9 "Змінювання значень властивостей об*єкта в програмі"
Виконайте тест
Урок 22 Програмування процесів з повторенням і розгалудженням.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.