Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

6 клас Розділ 3 Алгоритми та програми


Зміст
Урок 25. Поняття про програмний об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
Урок 26. Практична робота: «Створення програмних об’єктів».
Урок 30. Практична робота : «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі».
Урок 31. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Урок 34. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач





Урок 25. Поняття про програмний об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
 


Урок 26. Практична робота: «Створення програмних об’єктів».

Користуючись підсказками створіть програму за зразком

Фото для скачування 💟

Зразок скрипта для зображення

Зразок скрипта для спрайта "Колір"






Урок 27. Редагування програмних об'єктів. 
Перегляньте презентацію 👉 https://view.genial.ly/637b97915ba2af001afa461e





 

Урок 30. Практична робота : «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі».

Створити проект "Збери яблука", в якому яблука (або інші спрайти) мають падати. Керуючи стрілками праворуч/ліворуч, гравець має збирати ці яблука в мисочку (або іншу ємність).

 
Презентація


Урок 31. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
ПОВТОРЕННЯ
    Якщо алгоритм містить фрагмент, в якому є команда перевірки умови, то, залежно від результату виконання цієї команди (Так чи Ні), виконується або одна послідовність команд, або інша.
    Такий фрагмент в алгоритмі називають повним розгалуженням.
    В алгоритмах використовують також і неповні розгалуження.
    Раніше ми розглядали алгоритми, у яких було кілька розгалужень, що виконувалися по черзі, одне за одним.
    Але бувають й випадки, коли наступне розгалуження виконується до закінчення виконання попереднього розгалуження.

    У цьому алгоритмі розгалуження з “Перевіркою умови 2” міститься всередині першого з “Перевіркою умови 1”.
    Такий фрагмент алгоритму називають вкладеним розгалуженням.
    Вкладені розгалуження можна використовувати і в Scratch 2.

    Якщо клавішу Пропуск натиснуто, виконавець переміщується на 50 кроків уперед.

    Якщо після переміщення він доторкається спрайта Dog, то він повертається на 180° за годинниковою стрілкою та продовжує рух у зворотньому напрямку, а інакше він продовжує рухатись далі. Якщо під час руху він доторкається спрайта Beetle, то він говорить «Привіт!» 2 сек. Цей алгоритм містить повне та неповне вкладені розгалуження.
ЗАПИСАТИ В ЗОШИТ
    Вкладені розгалуження – це фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься всередині іншого розгалуження.
    І зовнішні, і внутрішні розгалуження можуть бути як повними, так і неповними.

2. Перегляньте відео та створіть проєкт "Пазл"

  

Заготовка картинки https://drive.google.com/file/d/1jll9hlBIJ2OXGqMmEpJO2CeHY4hvCFwQ/view?usp=sharing

3. Виконуємо проєкт у середовищі 👉 SCRATCH 

4. Збережіть проєкт та надішліть на електронну адресу вчителям 

Урок 33.  Вкладені алгоритмічні структури повторення.
1. На сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо що називають вкладеними стуктурами повторення

Розглянь зображення 👇



2. Виконайте  на сайті https://studio.code.org/s/course3 на рівні 3 етапи:
3. Пройдіть тестування 

Тема 34. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
На сьогоднішньому уроці ми спробуємо створити проєкт "Вікторина".
Проєкт "Вікторина"
У цьому проєкті ви дізнаєтеся як створити вікторину з відліком часу, у якій потрібно дати якнайбільше правильних відповідей за 30 секунд.


Урок 35. Поняття декомпозиції задачі. Розв'язання задач методом поділу на підзадачі.


 




 

Урок 36. Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"



Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"


Урок 37. Створення ігрового проєкту. "Стрільба з луку"





Урок 38. Проєкт "Онлайн-магазин"
Проєкт "Онлайн-магазин"



Заготовки до практичної роботи 👉 Картинки
Практична робота 👉 Онлайн-магазин


Урок 16: Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єктів.

1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Виконайте вправу


Вправа перша "Вікно програми "

"Знайомство з програмою" 
Середовище Scratch 




Розробники комп'ютерних програм постійно покращують створені середовища. Ми працюватимемо із середовищем, яке:


   Онлайн-середовище Скретч 
Урок17: Практична робота "Створення програмних об'єктів"
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію

2. Створення проєкту "Фотограм"
Переглянте відеоінструкцію і створіть власний проєкт. 




Онлайн-середовище Скретч
Фото для скачування 💟
Зразок скрипта для зображення
Зразок скрипта для спрайта "Колір"




Урок 1. Поняття події. Види подій

 




 Завдання для
 6-А класу
Завдання для
 6-Б класу
1. Виконайте завдання 

2.  перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділуhttps://studio.code.org/join/DZGYCB

3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку  
1. Виконайте завдання 

 2. перейшовши за цим посиланням та ввівши код 

3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку
      

Вправа 1


Вправа 5.


Урок 20. Практична робота №8: «Програмне опрацювання події».

Урок 21. Практична робота №9 "Змінювання значень властивостей об*єкта в програмі"

Виконайте тест









Урок 22 Програмування процесів з повторенням і розгалудженням.



Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.

Робота над проектом "Пазли"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.