Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

5 клас Розділ 1 Власне цифрове середовище

Посилання на підручник:

Підручник "Інформатика-5"    



Урок: Операційна система



Урок : Програмне забезпечення. Операційна система.

Д/з прочитати Параграф 7-8 ст 36-38


Виконайте завдання:





Урок :Складові комп’ютерів та їх призначення.
Пригадай основні присторої та складові комп'ютера. Поясни їх призначення

Пройди квести
Домашнє завдання виконай в зошиті вправу 5 та 6 👇






Урок 6 Складові комп’ютерів та їх призначення
Д/З прочитати § 6, виконати вправу 8 ст.35




 

Вправи для самоперевірки
Завдання №1 Види сучасних комп'ютерів.
Завдяння № 2 Відповідність
Завадння № 3 Історія розвитку
Завдання № 4 Підключення до системного блоку
Завдання № 5 Компоненти системного блоку



Урок 5 :Комп'ютери та їх різновиди
Д/З прочитати § 6 ст 32-34, виконати вправу 5 ст.35




  






Урок 4. Поняття даних. Пристрої для роботи з даними.

Перегляньте презентацію
Д/З прочитати §5 вправа 6, ст.29

 



Вправа 1
Вправа 2

Вправа 3


Вправа 4


Вправа 5




Урок 3. Інформаційні процеси

 

Виконайте вправи:
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3



Урок 2. Інформація, дані, повідомлення

 

Виконайте вправи за комп'ютером :

Завдання 1.
Завдання 2.
Завдання 3.
Завдання 4

Урок 1. Інформаційні технології, їх роль у житті сучаної людини



Виконайте вправи за комп'ютером :

Завдання 1.
Завдання 2.
Завдання 3.
Завдання 4.

Домашнє завдання § 1 прочитати.
Записати в зошит переваги та недоліки використання сучасних технологій










  Урок 1. Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Інформація, дані, повідомлення

Вправа 1

 

Вправа 2

Вправа 3

Вправа  4

Урок 2. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. 
 

 Завдання 1.

Завдання 2.
  
Завдання 3.
  
Завдання 4.

Завдання 5

 
Урок 4. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів
"Інтерактивна вправа "Які були комп'ютери"

Урок 5. Практична робота №1: «Складові комп’ютерів та їх призначення».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.