Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

4 клас Розділ 5 Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

Зміст 👇

Урок 1.Об’єкт. Складові частини об’єктів Урок 6. Алгоритми та способи їх подання. Лінійні алгоритми
Урок 11. Створюємо навчальні проєкти у середовищі Скретч

Урок 1. Об’єкт. Складові частини об’єктів

1. Опрацювати тему «Об’єкт. Складові частини об’єктів» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.66-69
або за презентацією


2. Виконати вправу за покликанням

3. Виконати завдання в зошиті стор. 50-51
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.


Урок 2. Дії об’єктів
1. Опрацювати тему «Дії об’єктів» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.78-81
або за презентацією

2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор. 52-53
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.


Урок 3. Математичні моделі. 
1. Опрацювати тему «Математичні моделі» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.82-86
або за презентацією

2. Виконати завдання в зошиті стор. 54-56
3. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.


Урок 4. Розв’язування задач з використанням моделювання
1. Опрацювати тему «Розв’язування задач з використанням моделювання» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.86-89
або за презентацією

2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор. 56-58
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.

Урок 5. Розв’язування задач з використанням математичного моделювання
1. Опрацювати тему «Розв’язування задач з використанням математичного моделювання» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.90-94
або за презентацією

2. Виконати вправу за покликанням

3. Виконати завдання в зошиті стор. 59-61
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.



Урок 6. Алгоритми та способи їх подання. Лінійні алгоритми

1. Опрацювати тему «Алгоритми та способи їх подання. Лінійні алгоритми» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.95-98
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
або за презентацією

або за відеоуроком
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор. 62-63
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.



Урок 7. Логічні висловлювання. Істинні та хибні висловлювання

1. Опрацювати тему «Логічні висловлювання. Істинні та хибні висловлювання» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.98-102
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор. 64-65
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.




Урок: Класифікація об'єктів за певними властивостями.

1. Перегляньте відео урок


2. Працюємо за комп'ютером.

    Сьогодні в графічному редакторі "Скретч " ти намалюєш літак. Посилання на онлайн середовище 👉 SCRATCH

Алгоритм подано в графічному вигляді.




Відео інструкція


Збережіть документ та відправте на електронну адресу вчителя bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

Виконайте вправи

Урок: Об'єкт. Властивості об'єкта.

https://scratch.mit.edu/projects/638656212


Урок 1 Інформація. Дії з інформацією.

Вправа 1 Органи чуттів

 

Вправа 2 

 

Вправа 3 Способи подання повідомлень

 

Вправа 4 Дії з інформацією

Урок: Навчання в Інтернеті

Подорож до віртуальної біблотеки для дітей.
    Сьогодні ми познайомимося із різними віртуальними бібліотеками та сайтами для навчання; будемо вчитися їх шукати в Інтернеті.

1. Національна бібліотека України

Головна дитяча книгозбірня, знаходиться в м. Києві. Вона містить багато дитячої літератури та є центром дитячого дозвілля.
Тут зібрані найкращі казки для дітей, які можна як прочитати, так і прослухати в зручному аудіоформаті.
3. Вебпроєкт «Читанка»
Це дитяча публічна онлайн-бібліотека. У цій бібліотеці є тільки ті книжки, які давно не перевидавали і яких не знайдеш у крамницях.
4. Дитячий портал «Пустунчик»
Містить багато цікавих матеріалів як для навчання (рубрика «Віртуальна школа»), так і для відпочинку.




Тема уроку: Електронне листування

 

Вправа 1

Вправа 2 https://learningapps.org/view1669805


Урок 30 Складові комп'ютера

Вправа 1 

Вправа 2

Вправа 3

Вправа 4







Урок 8. Алгоритми з неповним розгалуженням
1. Опрацювати тему «Алгоритми з неповним розгалуженням» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.103-106
або за презентацією


2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор. 66-68
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.




Урок 9. «Алгоритми з повним розгалуженням» 
1. Опрацювати тему «Алгоритми з повним розгалуженням» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.107-111 
або за презентацією

2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор. 68-71
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.



Урок 10. Алгоритми з повторенням
1. Опрацювати тему «Алгоритми з повторенням» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.103-106
або за презентацією

2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор. 71-73
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.

Перейдіть за поиланням 👉 studio.code
Виконайте урок 6, 7, 8


Урок 11 Створюємо навчальні проєкти у середовищі Скретч
1. Опрацювати тему «Створюємо навчальні проєкти у середовищі Скретч» за підручником (В.Вдовенко «Інформатика 4кл.») стор.116-118
2. Виконати завдання в зошиті стор. 74-76
3. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.

Завантажити зображення 👉Заготовка

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.