Зміст 👇
Урок 1. Ознайомлення з текстовим редактором
Урок 4. Доповнення текстів зображеннями
Урок 5. Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах
Урок 1. Ознайомлення з текстовим редактором
2. Виконати завдання в зошиті стор.34-35
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.
1. Опрацювати тему «Ознайомлення з текстовим редактором» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.78-79
або за презентацією2. Виконати завдання в зошиті стор.34-35
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.
Урок 2. Уведення символів за допомогою клавіатури
1. Опрацювати тему «Уведення символів за допомогою клавіатури» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.82-83
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.36-37
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.36-37
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.
Урок 3. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.
1. Опрацювати тему «Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити» за підручником («Я досліджую світ» Частина 2) стор.86-87
або за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.38-39
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.
Урок 5. Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищахабо за презентацією
2. Виконати вправу за покликанням
3. Виконати завдання в зошиті стор.38-39
4. Виконати практичну роботу на власному комп’ютері.
Урок 4. Доповнення текстів зображеннями
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.