Урок 34. Виконавець. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Урок 35. Способи опису алгоритму. Програми.
Урок 36. Поняття моделі та моделювання.
Урок 33: Алгоритми та їх роль в житті людини.
Пригадайте що називають алгоритмом, хто може виконувати алгоритми. Подумайте яку роль відіграють алгоритми у вашому житті, як часто ви з ними зустрічаєтесь. Спробуйте навести приклади.
Для кращого розуміння теми, перегляньте презентацію.
Практична робота
Перейдіть за посиланням 👉 https://igru.com.ua/ihry-kukhnia-sary.html
Д/з ст. 104-108 Вправа 77. Опишіть, що в повсякденному житті ви виконуєте за алго-
ритмами.
Урок 34: Виконавець. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал підручника на стор. 104-108
Урок 35. Способи опису алгоритму. Програми.
Графічний диктант
Домашня завдання
Виконайте домашнє завдання в зошиті, накресліть блок-схеми. Опрацюйте § 21 підручника ст.109-112
Урок 36. Поняття моделі та моделювання.
Практична робота.
Перейдіть за посиланням та змоделюйте власну кімнату👉https://roomtodo.com/planner
Виконайте вправу перейшовши за посиланням
Домашнє завдання.
Намалювати на аркуші паперу модель власної кімнати.
Урок 38.
Середовище опису й виконання алгоритму
Виконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7
Виконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Модель б. Зразок
Працюємо над проектом "Загублені у космосі"
Зразок
Додай спрайти як показано на картинці
Урок 44. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
Практичне завдання.
Створіть проєкт "Пори року".
Урок 46. Створення простих алгоритмів з розгалуженням.
Сьогодні на уроці будемо створювати проєкт з розгалуженнм
Розробимо проєкт "Робожук"
Ознайомтесь з відео-інструкцією та створіть проєкт.
Урок 47. Реалізація алгоритмів з розгалуженням в середовищі програмування
Практична робота: Ігровий проект "Чарівниця і дракон”
Урок 48. Поняття алгоритмів з повторенням.
Практичні роботи до заняття
Варіант 1: Художник: https://studio.code.org/s/course2/lessons/7/levels/1
Варіант 2: Бджілка: https://studio.code.org/s/course2/lessons/8/levels/1
Варіант 3: Відлагодження: https://studio.code.org/s/course2/lessons/10/levels/1
Д/З прочитати § 26 ст. 134
Урок 49. Цикли з лічильником
Доброго дня, дорогі п'ятикласники. На сьогоднішньому уроці ми розглянемо я побудувати різні геометричні узори використовуючи цикли, а саме цикл з лічильником.
Тема уроку: Цикли з лічильником та умовою. Малювання спіралей.
Спіраль- це прямокутник, сторона якого постійно збільшується
Виконайте тестування за посиланням ТестВиконайте вправу 👉 https://view.genial.ly/61807cfd7516f70d8cd3a9f7
Урок 51. Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі
Розробка ігрового проекту
Гра "Істи чи не їсти"
Спробуємо створити гру за зразком.
Гра "Істи чи не їсти"
Опис гри.
- фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів
- якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя.
- фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів
- якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя.
Урок 52. Практична робота "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч"
Створення проєкту "Змійку".
Перегляньте відео і створіть проєкт "Змійка"
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн та виконайте практичну роботу.
Або перегляньте текстову інструкцію.
Або перегляньте текстову інструкцію.
Урок 21. Виконавці алгоритмів та їх системи команд.
1. Перегляньте презентацію.
2. Виконайте вправи
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
Вправа 5
Вправа 6
Урок 22. Способи опису алгоритмів. Програма.
Урок 23. Середовище опису й виконання алгоритмів.
Заготовка до практичної роботи: Твій космос
Домашнє завдання:
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.