Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

8 клас Розділ 3 Опрацювання текстових даних

Зміст 👇

Урок 39. Формати файлів текстових документів. Редагування та форматування текстових документів. Урок 41. Створення і форматування текстових документів з спеціальними графічними об'єктами, списками, таблицями.
Урок 45. Спільна робота з документом.



Урок 39. Формати файлів текстових документів. Редагування та форматування текстових документів.

Ознайомтесь з презентацією та виконайте конспект у зошиті. Зверніть увагу на програмне забезпечення для створення текстового документу та які типи файлів використовуються


Перевірте швидкість свого друку на сайті https://www.ratatype.ua/typing-test/

Урок 40. Пошук та заміна текстових фрагментів.



Виконайте Вправу 13 з поданого фрагменту підручника, завантаживши файл-заготівку Вправа_13.docx, скористайтесь відео-інструкцією. 

Практична робота
 
 


Виконайте тест 



Урок 41. Створення і форматування текстових документів з  спеціальними графічними об'єктами, списками, таблицями
Презентація
 


2. Виконайте тест 
 
Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією 


Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією 



Урок 42. Форматування з використанням стилів


Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією 



Урок 43. Колонтитули документа.

1. Ознайомтесь з презентацією та запишіть основні визначення в зошит.
 



2. Виконайте практичне завдання за зразком.




3. Заготовки тексту та картинки можна скачати перейшовши за посиланням 👉 Заготовка

4. Збережіть документ та відправте на електронну адресу вчителів 
Урок 44.  Структура документа. Автоматизоване створення змісту документа
Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією 


Тема 45. Спільна робота з документом.

 
Практична робота
Перейдіть за посиланням 👉 8-Б перша група
Перейдіть за посиланням 👉 8-Б друга група
Перейдіть за посиланням 👉 8-А

 


Урок 42. Створення і форматування текстових документів з графічними об'єктами, списками, таблицями.

Практична робота
   1.  Створіть таблицю вибравши із кожної групи по 5 видів професій  майбутнього професії, які тобі подобаються. У таблиці має бути вказано професію, її картинка, опис.
Можна сористуватися інформацією з даного сайту Атлас професій http://profatlas.com.ua/ (6 балів)
2. Створи список навичок учня 21 століття (див. мал. нище), розміщуючи ці навички у тому порядку , в якому ти ними володієш. (6 балів)

Практична робота

Створіть текстовий документ за зразком

 


Файл-заготовка

Відео інструкція


Урок 43. Форматування з використанням стилів.


Практичне завдання
Практична частина
Внесіть зміни в документ "
Антонов": застосуйте стилі до заголовків, створіть зміст, розбийте документ документ на розділи так, щоб зміст був розташований на окремій сторінці й кожний фрагмент тексту, що містить заголовок, розпочинався з нової сторінки.
Додайте до документа колонтитул, що містить посилання на джерело матеріалу (посилання вказане наприкінці документа) та номери сторінок. Шаблон і розташування колонтитула (верхній чи нижній) оберіть самостійно.
Надішліть результат вчителю на електронну адресу
bidenkoalla1977@gmail.com. В темі вкажіть своє прізвище.


Урок. Підсумкова робота "Текстовий процесор"

 
 Практична робота


Тема: Створення і форматування текстових документів з спеціальними знаками, списками та формулами
Переглянь відео-інструкція як створювати спеціальні знаки та як додавати формули. Створювати багаторівневі списки
 


Створіть текстовий документ за зразком та готовий файл надішліть вчителю.













Тема: Створення і форматування текстових документів з графічними об'єктами, списками і таблицями.
1. Створіть текстовий документ за зразком.
У завданні 1 створюєте багаторівневий список.
У завданні 2 фото (весни) можна додати своє.







8 клас Структура документу 1







Комплексне завдання

Посилання

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.