Зміст 👇
Урок 39. Формати файлів текстових документів. Редагування та форматування текстових документів. Урок 41. Створення і форматування текстових документів з спеціальними графічними об'єктами, списками, таблицями.
Урок 43. Колонтитули документа.
Урок 44.Структура документа. Автоматизоване створення змісту документа
Урок 44.Структура документа. Автоматизоване створення змісту документа
Урок 45. Спільна робота з документом.
Перевірте швидкість свого друку на сайті https://www.ratatype.ua/typing-test/
Урок 40. Пошук та заміна текстових фрагментів.
Урок 43. Колонтитули документа.
1. Ознайомтесь з презентацією та запишіть основні визначення в зошит.
2. Виконайте практичне завдання за зразком.
4. Збережіть документ та відправте на електронну адресу вчителів
Перейдіть за посиланням 👉 8-Б друга група
Перейдіть за посиланням 👉 8-А
Внесіть зміни в документ "Антонов": застосуйте стилі до заголовків, створіть зміст, розбийте документ документ на розділи так, щоб зміст був розташований на окремій сторінці й кожний фрагмент тексту, що містить заголовок, розпочинався з нової сторінки.
Додайте до документа колонтитул, що містить посилання на джерело матеріалу (посилання вказане наприкінці документа) та номери сторінок. Шаблон і розташування колонтитула (верхній чи нижній) оберіть самостійно.
Надішліть результат вчителю на електронну адресу
bidenkoalla1977@gmail.com. В темі вкажіть своє прізвище.
Урок. Підсумкова робота "Текстовий процесор"
Тема: Створення і форматування текстових документів з графічними об'єктами, списками і таблицями.
1. Створіть текстовий документ за зразком.
У завданні 1 створюєте багаторівневий список.
У завданні 2 фото (весни) можна додати своє.
8 клас Структура документу 1
Посилання
Ознайомтесь з презентацією та виконайте конспект у зошиті. Зверніть увагу на програмне забезпечення для створення текстового документу та які типи файлів використовуються
Перевірте швидкість свого друку на сайті https://www.ratatype.ua/typing-test/
Виконайте Вправу 13 з поданого фрагменту підручника, завантаживши файл-заготівку Вправа_13.docx, скористайтесь відео-інструкцією.
Практична робота
Виконайте тест
Урок 41. Створення і форматування текстових документів з спеціальними графічними об'єктами, списками, таблицями
Презентація
2. Виконайте тест
Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією
Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією
Урок 42. Форматування з використанням стилів
Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією
1. Ознайомтесь з презентацією та запишіть основні визначення в зошит.
3. Заготовки тексту та картинки можна скачати перейшовши за посиланням 👉 Заготовка
Урок 44. Структура документа. Автоматизоване створення змісту документа
Тема 45. Спільна робота з документом.
Практична робота
Перейдіть за посиланням 👉 8-Б перша група Перейдіть за посиланням 👉 8-Б друга група
Перейдіть за посиланням 👉 8-А
Урок 42. Створення і форматування текстових документів з графічними об'єктами, списками, таблицями.
Практична робота 1. Створіть таблицю вибравши із кожної групи по 5 видів професій майбутнього професії, які тобі подобаються. У таблиці має бути вказано професію, її картинка, опис.
Можна сористуватися інформацією з даного сайту Атлас професій http://profatlas.com.ua/ (6 балів)
2. Створи список навичок учня 21 століття (див. мал. нище), розміщуючи ці навички у тому порядку , в якому ти ними володієш. (6 балів)
Урок 43. Форматування з використанням стилів.
Можна сористуватися інформацією з даного сайту Атлас професій http://profatlas.com.ua/ (6 балів)
2. Створи список навичок учня 21 століття (див. мал. нище), розміщуючи ці навички у тому порядку , в якому ти ними володієш. (6 балів)
Практична робота
Створіть текстовий документ за зразком
Файл-заготовка
Відео інструкція
Урок 43. Форматування з використанням стилів.
Практичне завдання
Практична частинаВнесіть зміни в документ "Антонов": застосуйте стилі до заголовків, створіть зміст, розбийте документ документ на розділи так, щоб зміст був розташований на окремій сторінці й кожний фрагмент тексту, що містить заголовок, розпочинався з нової сторінки.
Додайте до документа колонтитул, що містить посилання на джерело матеріалу (посилання вказане наприкінці документа) та номери сторінок. Шаблон і розташування колонтитула (верхній чи нижній) оберіть самостійно.
Надішліть результат вчителю на електронну адресу
bidenkoalla1977@gmail.com. В темі вкажіть своє прізвище.
Практична робота
Тема: Створення і форматування текстових документів з спеціальними знаками, списками та формулами
Переглянь відео-інструкція як створювати спеціальні знаки та як додавати формули. Створювати багаторівневі списки
Переглянь відео-інструкція як створювати спеціальні знаки та як додавати формули. Створювати багаторівневі списки
Створіть текстовий документ за зразком та готовий файл надішліть вчителю.
Тема: Створення і форматування текстових документів з графічними об'єктами, списками і таблицями.
1. Створіть текстовий документ за зразком.
У завданні 1 створюєте багаторівневий список.
У завданні 2 фото (весни) можна додати своє.
8 клас Структура документу 1
Комплексне завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.