Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання
Урок 17. Мова програмування. Введення та виведення даних.
Перейдіть за посиланням 👉 https://replit.com/
Урок 18. Змінні. Присвоювання.
Урок 19. Створення алгоритмів із розгалуженнями
Бувають задачі, для розв’язання яких недостатньо лінійних конструкцій. Команди повинні виконуватись лише при певному значенні конкретної умови. Для розв’язування таких задач використовують алгоритмічну структуру розгалуження.
В алгоритмах з розгалуженням використовується оператор if. Його застосування має кілька форм.Перегляньте відео
Напишіть програму:
Завдання 1Визначення парного та непарного числа.
Завдання 2
Знаходження частки від ділення двох чисел.
Завдання 3
Складіть програму, де значення оцінки вводиться з клавіатури, а результатом буде - до якого рівня належить ця оцінка.
Урок 20. Вкладені розгалуження.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Перейдіть за посиланням https://replit.com/new/python3 та розв'яжіть задачі
Задача 1. Дано температура. Виведіть стан, у якому знаходиться вода при цій температуріЗадача 2. Дано вік людини. Напишіть програму, яка аналізує людину за її віком та відносить її до однієї з чотирьох груп: дошкільня, школяр, працівник, пенсіонер.
Урок 21: Алгоритми з повторенням в середовищі Python
Сьогодні розглянемо цикли в середовищі програмування.
Перегляньте відео або презентацію.
Виконайте тест
Виконайте розв'язок задач мовою програмування python
7-А клас
Створення ігрового проєкту "Пам'ять".
Урок 23. Створення ігрового проєкту.
Доброго дня, дорогі наші семикласники. Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру створення квітів різних розмірів та кольорів.
Створення проекту генератор квітів. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Генератор квітів"
Доброго дня, дорогі наші семикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру в якій потрібно запам'ятовувати і відтворювати послідовність випадкових кольорів!
Натисніть на зелений прапор для запуску. Слідкуйте за наступним кольоровим кольором сукні танцівників і слухай супутні удари барабана, а далі відтворюйте кольори в тій же послідовності. Якщо ти переплутаєш їх порядок, то гра закінчитися!
Користуючись презентацією створи проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Доброго дня, дорогі наші семикласники. Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру створення квітів різних розмірів та кольорів.
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Генератор квітів"
Урок 24. Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"
Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)Урок 16. Мова програмування. Введення та виведення даних.
Урок 25. Створення ігрового проєкту "Лови крапки".
У цьому проєкті можна побачити, як створити гру, у якого гравець повинен ловити кольорові точки правильними кольорами на колесі контролера.
Використовуйте клавіші клавіатури зі стрілками, щоб обертати колесо контролера і лови літальні точки кожного розу, коли вони досягають центру. Якщо пропустиш три точки, то закінчиться.
У цьому проєкті можна побачити, як створити гру, у якого гравець повинен ловити кольорові точки правильними кольорами на колесі контролера.
Використовуйте клавіші клавіатури зі стрілками, щоб обертати колесо контролера і лови літальні точки кожного розу, коли вони досягають центру. Якщо пропустиш три точки, то закінчиться.
Створення проекту лови керапки. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Лови крапки"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Лови крапки"
Спрайт контроллера можна завантажити 👉 тут
Матеріали за 2019 рік.
Урок 16. Мова програмування. Введення та виведення даних.
Урок 19. Обмін значеннями, визначення найбільшого та найменшого з двох значень.
Сонячна система: Заготовка 7 клас
Урок 23. Практична робота № 9 Застосовуння засобів програмування для побудови моделей.
Виконайте практично роботу.
Відео-інструкція
Сонячна система: Заготовка 7 клас
Виконайте тест.
1. Створіть проект "Сонячна система" користуючись онлайн сервісом Скретч , файли заготівки планет вивантажуєте з папки Сонячна система: Заготовка 7 клас
3. Задайте параметри кожної планети
2. Алгоритми команд задайте за зразком
Заготовка "Зоряні війни"
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.