Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Школа 26 4 клас ІІ семестр


Урок 25. Вдосконалення навичок під час побудови алгоритмів з розгалуженням та повторенням. Урок 31. Цикли. Програмування мелодії, котра повторюється
Урок 32. Завантаження готових проєктів на сайті розробників плати Micro:Bit. Додавання нових команд до середовища.
Урок 33.Алгоритмічні структури слідування, повторення та розгалуження.
Урок 35. Створюємо навчальні проєкти у середовищі Скретч


Урок 7. Алгоритми та їх способи подання. Виконавці. Алгоритмічні структури слідування, повторення та розгалуження.
Відкриття 17 ст.98-103

Вправа 

Середовище  👉Скретч.  


Проєкт "Рибки"

Проєкт "Герб"

Проєкт "Піаніно"

Практична робота
Відкрий сайт за посиланням 👉Прочитай завдання від Пташки. Щоб розпочати виконання завдання, натисни Гаразд. Виконай вказівки, запропоновані у завданні. По завершенні, натисни кнопку Продовжити.

Урок 18. Команди повторення. Складання алгоритму з використанням команди повторення на задану кількість разів.

Середовище  👉Скретч.  


Практична робота
Проєкт "Світлофор"

Проєкт "Рибки"

Урок 19. Анімація об’єктів. Встановлення тла. Розробка програми руху пейзажу з використанням технології прокручування.

Середовище  👉Скретч.  


Практична робота


Урок 20. Пошук помилок в алгоритмі. Обрання виграшної стратегії побудови проєкту.



Середовище  👉Скретч.  


Практична робота

Планета



Урок 21. Алгоритми з розгалуженням. Не повне розгалуження.

Практична робота.


Світлофор

Урок 22. Повне розгалуження. 

Урок 24. Вдосконалення навичок під час побудови алгоритмів з розгалуженням та повторенням.

Проєкт "Сяйво"

Практична робота

Лабіринт 4 клас

Виконай практичну роботу 👉 Година коду

Урок 25. Вдосконалення навичок під час побудови алгоритмів з розгалуженням та повторенням.



Урок 26. Проєктна діяльність. Обмін складеними проєктами.

 
Практична робота

Урок 27. Історія робототехніки. Способи створення роботів. Дослідження штучного інтелекту.


Практична робота

Завдання: Досліди штучний інтелект на прикладі машинного навчання для робота, який збиратиме сміття в океані за посиланням https://code.org/oceans#behind-the-scenes


Вправа


Урок 28. Конструктори для роботів. Плата Micro:Bit. 



Урок 29. Середовища програмування програм для роботів. Команди для плати Micro:Bit.




https://makecode.microbit.org/S36592-61382-95972-82876

Практична робота 
Перейдіть за посиланням 👉Micro:bit

Урок 30. Робота з датчиками. Опрацювання вхідних даних платою Micro:Bit.



Практична робота 
Перейдіть за посиланням 👉Micro:bit


Практична робота 
Емоції


Урок 31. Цикли. Програмування мелодії, котра повторюється


Практична робота
Перейдіть за посиланням 👉Micro:bit

Зразок
Сигнальний світлофор

Шкільний дзвінок


Урок 32. Завантаження готових проєктів на сайті розробників плати Micro:Bit. Додавання нових команд до середовища.

Приклади проєктів 👉 https://microbit.org/


Практична робота
Перейдіть за посиланням 👉Micro:bit



Урок 33.Алгоритмічні структури слідування, повторення та розгалуження.


Практична робота

Перейдіть за поиланням 👉 studio.code
Виконайте урок 6, 7, 8


Урок 35. Створюємо навчальні проєкти у середовищі Скретч



Завантажити зображення 👉Заготовка


Перейдіть за поиланням 👉 studio.code
Виконайте урок 6, 7, 8

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.